Tillbaka på jobbet

Nu är jag åter tillbaka på jobbet efter min svacka av sjukdomar igen. I onsdags fick jag feber o gick hem från jobbet. Stannade sedan hemma både fredag o lördag och kände mig då pigg igen men då började rösten svika mig. SKulle jobbat igår kväll men lät då som en kråka med whiskeyröst så det fick bli en dag hemma till eftersom jag sitter i telefonrådgivning... Rösten är ju rätt viktig då=)

Nu känner jag mig som sagt frisk igen, rösten är bättre men vad händer inte då?! Jo, då kommer tant röd o hälsar på med smärta i både mage o rygg!!! Så nu har proppat i mig Ibumetin o försöker se glad ut fast jag är trött o grinin o har ont!!!

Idag ska jag till Mediamarkt o köpa ett Ps2-spel Madagaskar 2 till min älskade lille Hampus eftersom han fyller 7 år imorgon=) Troligen ska  vi nog gå o bowla när han sluta skolan o sen en tripp till Mc Donalds för att ha en liten mysig dag med honom.

Nähe, nu måste jag fortsätta jobba.
Ha en bra dag
Kram

Vad har du på hjärtat?
Postat av: linda

hej hoppas du snart blir bra från magontet. Det e sånt vi kvinnor får stå ut med...puss på dej och HAMPUS: GRATTIS PÅ 7-ÅRSDAGEN!!!! Kram

2008-12-03 @ 20:08:42
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0