Så var julafton över...

JA då är det ett år till nästa jul. Det tråkiga med julen är att den försvinner ju så fort. Igår var vi och firade jul hos mina föräldrar för första gången då vi annars brukar fira hos mina morföräldrar. Min bror och hans familj hade önskemål om detta då de skulle börja fira varannat år med oss och varannat år med Pernillas familj vilket blir oftast enklast när man har små barn. Detta såg vi fram emot då vi inte har firat julaftons kväll med dom på flera år då de brukar bege sig till Bergkvara på em. Tyvärr så ändrade detta sig igår då de begav sig iväg direkt efter julklappsutdelningen. Strax därefter åkte även mina morföräldrar o morbror iväg. Därefter skjutsade jag lillebror till en kompis så på kvällen satt vi där ensam med mina föräldrar. Tyvärr känns julen som en besvikelse då det inte alls var tänkt så här från början. Får se hur vi gör nästa år.
Maten var god och barnen verkade dock nöjda med alla paket de hade fått och det är huvudsaken.
Idag blir det nog en promenad ut i snön som faktiskt föll ner här igår o gav lite julstämning.
Felicia och jag har pärlat o degat lite nu och Hampe spelar Wii-spelet han fick igår.
Tyvärr blev de ingte många bra bilder igår men ngn ska jag väl hitta o sätta in.
God fortsättning på julen allesamman

Barnen börjat klä julgranen

Nästan färdiga med julgranen och sååå nöjda o glada

Hos mormor i väntan på jultomten

Jag, mina barn och min älskade brorson i mitt knä

Äntligen kommer tomten

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0