Födelsedag=(

Jaha, nu var man ännu ett år äldre och 30 närmar sig med stormsteg ( dock ett helt år kvar!) Blev firad i morse av mina barn o min man med frukost på sängen o ett paket. Jag fick presentkort på en stor summa hos frissan så nu kan jag ju snygga till mig precis som jag vill=) Fick ett presentkort på massage i julklapp och ett presentkort på massage idag. Ska bli sååå lyxigt o fixa både hår o få lite massage. Kanske ska man hänga på svägerskan o sminka sig lite på det oxå så är man ju som en ny människa sen=)
(Hade ju behövt en fettsugning och en bröstförstoring oxå för att bli helt ny visserligen men det är en bit på väg i alla fall)

På morgonen var vi även nere o åkte skridskor. Lillan fick ju skridskor i julklapp o har tjatat om att åka sedan julafton så det var bara o ge sig iväg imorse. Tyvärr är det  lite dålig tid på söndagar då det är allmänhetens åkning mellan 08-10 på morgonen o då sover oftast mina barn så det kan bli väldigt tajt. Idag åkte vi ca 30 minuter o det var lite lagom eftersom det var första ggn någonsin som Felicia stod på ett par skridskor. Hon var riktigt duktig. Hon är ju så envis o det är ju bra i såna här situationer=) Hon kämpade sig framåt med både stöd o utan stöd. När hon såg de andra åka förbi utan stöd så släppte hon sitt stöd o stapplade sig framåt hon oxå=) Vi tänkte ta en tur ner imorgon oxå o åka en liten stund.

I em har mina syskon o mina föräldrar varit här o ätit middag. Vi hade gjort en fylld kycklingfile med ris o sallad och till efterrätt en pannacotta med jordgubb/lime-smak. Det smakade bra=)

Nu sitter barnen o degar bredvid mig när jag sitter o skriver. Börjar bli dags för läggdags snart. Måste börja vända deras kvällstider lite nu innan skolan o dagis börjar igen.
Ha en trevlig kväll
Kramis

P.s Tack alla för era sms ni har skickat idag. Blir glad av att veta att ni tänker på mig=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Thina

Grattis :)

2008-12-28 @ 19:01:40
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Linda

hej gumman, jag tycker du är fin som du är:=) men visst e det kul med lite sån lyx ibland. Kram på dej

2008-12-29 @ 22:28:00
Postat av: svar till Lindha

Tack vännen=)

Känner mig så trött o hängig denna årstiden så man skulle ju behöva en riktig uppfräschning=)

Gott nytt år vännen

KRAM

2008-12-30 @ 09:46:17
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0