En liten LO

Har suttit ikväll o gjort en lay out i photoshop. Inte så illa av lilla mig tycker jag inte. Tur att det finns folk där ute som delar med sig av tips o material till detta. Har ju precis börjat greja i photosop så det tar lite tid o man ser hela tiden nya saker man kan försöka förbättra men det är roligt=)
Jag lägger in en bild på min LO här=)
Nu ska jag duscha o sen sova
Natti

Vad har du på hjärtat?
Postat av: johanna

Fint... =) jag skall lära mig sånt nu i jul, tänkte jag haha

2008-12-15 @ 22:09:16
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna Lindvall

så fint kort! kollade på alla bilder som du tidigare lagt upp. Gu va den lilla parvlen har växt! God jul på er!! Stressa inte, njut (: pusskram

2008-12-17 @ 22:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0