Dålig på bloggande nu för tiden=S

Jag har varit dålig på o blogga sista tiden.  Mitt intresse för photoshop har väl tagit en del av tiden men det är sååå superkul fast jag är lite otålig o vill kunna allt helst nu på stört=)

Vad har hänt annars då? Som vanligt får jag väl skriva - inget speciellt. Livet låter så tråkigt ibland när man tänker efter o inser att jag har inte gjort ngt nämnvärt sista veckan=S Det är väl så livet är ibland o speciellt denna årstiden. Man är bara trötter nu när man aldrig ser ljuset om dagarna. Man blir lite avis på brorsan o hans familj som just nu befinner sig i Mexico på härlig solsemester samt bröllop då min svägerska syster gifter sig där nere på en härlig strand. Min bror o hans fru ska även förnya sina löften där nere. De är på samma ställe där de firade sin bröllopsresa för drygt 7 år sedan. Jag me vill till solen! Varför ska det vara så jäkla dyrt för?!

Helgen var lugn då Roger har jobbat. Igår bakade jag lussekatter som blev så supergoda. Hittade ett recept på nätet som gjorde dom fluffiga o goda=) Vi har ätit så mkt lussebullar så det fanns bara en påse kvar. Roger tog med sig en påse till jobbet oxå o mina föräldrar kom ner o provsmakade så de gick åt fort. Imorgon ska jag jobba kvällen med Maria, Marlene o Linda så jag har faktiskt bakat en sats lussekatter till idag som jag tänkte bjuda på imorgon när vi jobbar. Ska man jobba på kvällen får man väl göra det så trevligt som det går=)

Nu tänkte jag skriva matlista då jag ska veckohandla imorgon. Tänkte även försöka ta en vända till gymmet imorgon. Observera att jag TÄNKTE åka dit om jag inte är för lat imorgon.
Ha en trevlig kväll mina vänner

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

hej, va du e duktig som bakat lussekkatter!! Hoppas du mår bra gumman, puss

2008-12-08 @ 23:00:37
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Linda

hej vännen, saknat ditt bloggande även att det bara är typ 1 dag sen du bloggade:) HIHI Puss

2008-12-10 @ 09:58:05
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0