Vårt underbara bröllop=D

Nu har vi äntligen blivit man o hustru. För en vecka sedan gav vi våra löften om ett liv för alltid tillsammans.
Dagen startade med att jag begav mig till frisören kl 08.00. Där gjorde Sofie mig underbart vacker i håret o Paulin lade min make-up som oxå blev kanonbra. Där var jag sedan till kl 13:00 då ag blev hämtad av en stor röd cab. Jag blev skjutsad till fotografen där min härliga faster hjälpte mig med att klä på mig min underbara klänning. Sedan kom barnen o min man dit o de ar såååå fina allesamman.  Fotograferingen gick bra förutom att barnen tyckte det var dötrist o vänta samt att stå posera. Därefter var det sedan dags att fara till kyrkan. Kl 15:00 spelades Mendelsohns brudmarsch o vi tågade fram mot alltaret. Barnen skötte sig ganska bra men mot slutet travade lillan ner till mormor en liten stund. Min styvdotter My bjöd på en underbar sång samt min bror som spelade gitarr tillsammans med sin sambo som spelade piano o sjöng undebrart Efter ca 35 minuter var det dags att tåga ut ur kyrkan igen. Vi åkte sedan cabben ner till Qvarnaslätt där våra gäster väntade. Mina två bröder var toastmasters o skötte kvällen galant. Vi åt o drack gott o hade det supertrevligt hela kvällen.
Tusen tack alla ni som förgyllde våran dag med er närvaro!!!
Sätter in lite kort från vår dag lite undan för undan som vi får dom av alla som fotograferade.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Pernilla

Ni var såå fina

2008-08-16 @ 15:11:45
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0