Typisk söndag=(

Har kännt mig sååå hängig idag. Dels beror det nog påä att det regnat större delen av dagen så höstdeppen kommer fram samt att jag varit så astrött efter en dålig natt. Spelade ju Wii till 00:30 o när jag väl somnat kommer lillan in men hon somnar om när jag lägger henne i sin säng igen. Vid kl 05 står pojken vid sängkanten efter att ha drömt mardröm så han kryper ner til mig o sen dess uteblev min sömn=(
Dessutom kan det bero på en annan sak med men det får vi se senare...
Har i stort sett inte gjort ngt idag. Imorgon är det jobb igen o schemat ska göras. Jaja, det går väl det med.
Hoppas ni andra haft en bra söndag.
kramis

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Pernilla

Är det något du vill berätta? Bebis på g el?/Kram.

2008-08-24 @ 19:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0