då har vardagen kommit igen=(

Nu har vardagen hunnit ikapp en igen. HAr nu jobbar torsdag o fredag samt mån o tis. Min man jobbade sin första natt mån-tis. Hampus börjat skola o lillan på sitt nya dagis. Allt verkar funka bra men jag tycker dom har ganska mkt läxa för att vra första klass o bara andra veckan!  Första skoldagen hade dom en matte-läxa, visserligen lätt men är det inte lite rill o skrämma bort barnen med läxa första dagen!!!???

Igår hade dom åter matteläxa, idag har dom läsläxa samt att på torsdag ska dom låna en bok som vi ska läsa tills onsdag nästa vecka o då ska han redovisa den lite framför kompisarna. Känns som man går ganska fort fram i skolan idag...

HAr idag varit hos min öronläkare på min a ständiga kontroller men alt var ganska lugnt faktiskt o så länge har det aldrig hållt sig lugnt som denna gången så jag hoppas det kan hålla i sig så man slipper dammsuga öronen flera ggr om...

I em har mannan tränat o hampe o jag tragglade med läsläxan o sen har mannen o jag spelat Wii=D
Vi är som galna i detta. Får snart införskaffa Wii-Fit tror jag=)
Imorgon blir nog en lugn dag tror jag. Vi r lediga båda så vi ska handla när barnen är iväg på förmiddagen har jag tänkt.
Kanske ska man baka lite bröd eller bullar imorgon...
Vi får se.
Nähe, nu kallar john blund på mig.
Hoppas jag få sova bättre inatt då natten till idag var hemsk. JAg hade sån mensvärk så jag visste inte vart jag skulle ta vägen samt att hunden grejade här nere så jag fickgå ner till honom. När han då får syn på mig blir han överlycklig o studsa upp o ner o springer sen till dörren. Jag fick öppna dörren o ut på altanen i trosor o bh medan han springer ut o gör vad han behöver. Hae varken glasögon eller linser på mig o med en svart hund ute mitt i natten blev inge bra då jag inte såg ett skvatt men han kom tillbaka nöjd=)
Sov gott alla folk

Vår "lille" varg=D

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0